Загальноосвітня школа I-II ступенів с. Добрівляни

Меню сайту
Категорії розділу
Методична робота [9]
Методична робота
Програмно-методичне забезпечення [1]
Програмно-методичне забезпечення
Методична робота 2020-2021 навчального року [7]
Методична робота 2020-2021 навчального року
Педради 2020-2021 навчального року [2]
Педради 2020-2021 навчального року
Освітня програма [2]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Аналіз навчально – виховного процесу за 2019- 2020 навчальний рік
[ Викачати з сервера (48.3 Kb) ]04.12.2020, 11:19

Аналіз навчально – виховного процесу

за 2019- 2020  навчальний рік

Протягом 2019 - 2020 навчального року педагогічний колектив школи працював відповідно до виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», Постанов Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року», «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» від 2011 р. № 1392 (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 538 від 07.08.2013), «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад» від 27.08.2010 р. №778 ( із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 2014 року N 28), «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами» від 21 серпня 2013 р. № 607, «Про стратегію національно - патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки» від 13.10.2015 №580/2015, «Про затвердження Концепції національно - патріотичного виховання дітей і молоді, заходів щодо реалізації Концепції національно - патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно - патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» від 15 червня 2015 року №641», «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», №872 від 15.10.2011 р., «Нова українська школа» у поступі до цінностей (протокол №6 від 02 липня 2018 р.) Базового компонента дошкільної освіти (оновлений), Положення про дошкільний навчальний заклад, Нового Санітарного регламенту для закладів дошкільної освіти, наказів Міністерства освіти і науки України про розвиток освітньої галузі, у відповідності до рекомендацій щодо організації та проведення методичної роботи з педагогічними кадрами; інших законодавчих актів та урядових рішень в галузі освіти; розпоряджень обласної, районної державних адміністрацій; рішень обласної, районної ради; рішень колегії управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації; відділу з питань освіти, молоді і спорту районної державної адміністрації.

    Тема, над якою працювала школа «Розвиток професійної компетентності творчого вчителя як ключова умова формування компетентного учня» та вирішення наступних завдань:

  • підвищення якості освіти, оновлення змісту й форм організації

через наповнення новим змістом навчально-виховного процесу, орієнтованим на формуванні ключових компетентностей для життя;

  • розвиток педагогіки партнерства, що ґрунтується на відносинах взаємоповаги між всіма учасниками освітнього процесу;
  • оновлення змісту роботи з педагогічними кадрами школи з урахуванням змін пов’язаних з прийняттям нового Закону «Про освіту», впровадженням Концепції Нової української школи;

формування умотивованого вчителя, який матиме необхідні кваліфікації та стимули, щоби стати лідером змін, орієнтації на неповторність особистості й індивідуальний підхід до задоволення потреб кожного  учня;

забезпечення тематичної єдності у роботі шкільних методичних об’єднань з відповідними районними методичними об’єднаннями;

створення умов для раннього виявлення творчих здібностей, обдарованості учнів;

впровадження у навчально-виховний процес систему науково-методичної роботи з педагогами інформаційно-комунікаційних технологій, дослідницьких проектів.

Підвищення ефективності управління  закладом загальної середньої освіти;

Впровадження інформаційних та комунікаційних технологій у освітній процес;

формування інформаційної культури учнів та педагогічних працівників, забезпечення їх інформаційних потреб;

удосконалення інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу;

оптимізація освітнього менеджменту на основі використання сучасних інформаційних технології в управлінській діяльності.

Інтенсифікація освітнього процесу й активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів;

продовження роботи щодо створення і постійного оновлення веб-сайту школи та персональних сайтів учителів школи;

-забезпечення більш широким колом електронних навчальних посібників для використання у освітньому процесі.

Головна увага  приділяється формуванню громадянина патріота України, відповідно до його здібностей, суспільних та власних інтересів, формуванню належних гігієнічних навичок та засад зорового способу життя.

Категорія: Методична робота 2020-2021 навчального року | Додав: Марія
Переглядів: 37 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024