Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Інформація про забезпечення навчальною літературою державного компоненту навчання учнів 1-9 класів
| 16.10.2015, 22:35 |
|
|
|
|
І Н Ф О Р М А Ц І Я |
|
|
|
про забезпечення навчальною літературою державного компоненту навчання учнів 1-9 класів |
загальноосвітніх навчальних закладів на 2015- 2016 н.р. |
Заліщицький район Загальноосвітня школа І-ІІ ст. с. Добрівляни |
|
|
|
|
|
|
|
станом на_30.06._2015р. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класи |
Контингент класу (кількість учнів) |
100% потреба в підручниках на учнів та учителів |
К-сть використаних підручник 2010-2015 років видання |
% забезпечення підручниками 2010-2015 років видання |
Кількість використаних придатних підручників 2004-2009 років видання |
Загальна кількість використаних підручників 2004-2015 років видання |
% забезпечення підручниками 2004-2015років видання |
Додаткова потреба |
Загальна з урахуванням використання придатних років видання |
Нових підручників 2010-2015 років видання |
1 |
13 |
112 |
110 |
98,21% |
54 |
164 |
146,43% |
-52 |
4 |
2 |
8 |
81 |
162 |
200,00% |
13 |
175 |
216,05% |
-94 |
|
3 |
8 |
99 |
146 |
147,47% |
17 |
163 |
164,65% |
-64 |
|
4 |
10 |
132 |
0 |
0,00% |
148 |
148 |
112,12% |
-16 |
132 |
1 - 4 |
39 |
424 |
418 |
98,58% |
232 |
650 |
153,30% |
-226 |
6 |
5 |
6 |
92 |
141 |
153,26% |
100 |
241 |
261,96% |
-149 |
|
6 |
9 |
152 |
157 |
103,29% |
116 |
273 |
179,61% |
-121 |
|
7 |
6 |
99 |
0 |
0,00% |
274 |
274 |
276,77% |
-175 |
99 |
8 |
7 |
113 |
0 |
0,00% |
234 |
234 |
207,08% |
-121 |
|
9 |
8 |
143 |
0 |
0,00% |
249 |
249 |
174,13% |
-106 |
|
5 - 9 |
36 |
599 |
298 |
49,75% |
973 |
1271 |
212,19% |
-672 |
|
10 |
0 |
0 |
0 |
#ДЕЛ/0! |
0 |
0 |
#ДЕЛ/0! |
0 |
0 |
11 |
0 |
0 |
0 |
#ДЕЛ/0! |
0 |
0 |
#ДЕЛ/0! |
0 |
0 |
10 - 11 |
0 |
0 |
0 |
#ДЕЛ/0! |
0 |
0 |
#ДЕЛ/0! |
0 |
0 |
1 - 11 |
75 |
1023 |
716 |
69,99% |
1205 |
1921 |
187,78% |
-898 |
235 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Категорія: Ресурси шкільної бібліотеки | Додав: Марія |
Переглядів: 272 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|