Загальноосвітня школа I-II ступенів с. Добрівляни

Меню сайту
Категорії розділу
Ми співпрацюємо [1]
Мої файли [5]
Виховна робота [7]
Виховна робота школи
МО початкових класів [7]
Матеріали вчителів початкових класів
МО природничо - математичних дисциплін [1]
Матеріали вчителів природничо-математичних дисциплін
МО суспільно-гуманітарного циклу [5]
Матеріали вчителів суспільно-гуманітарного циклу
МО класних керівників [2]
Матеріали класних керівників
Гурткова робота [1]
Матеріали і напрацювання керівників гуртків
Візитка школи [0]
Завдання, над яким працює педагогічний колектив [1]
Досягнення учнів та педагогів [4]
Методична робота [21]
Навчальні кабінети [2]
Ресурси шкільної бібліотеки [10]
Участь у реалізації проектів [2]
Позакласна робота [10]
Учнівське самоврядування [5]
Інформація [19]
Історія закладу [1]
Новини школи [196]
Новини школи
Учнівські патріотичні клуби та організації [0]
Учнівські патріотичні клуби та організації
Гурткова робота [1]
Гурткова робота
Фінансування навчального закладу [6]
Дистанційне навчання [7]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Завдання до теми "Словотвір. Будова слова"
21.10.2014, 22:26
Тема «Будова слова. Словотвір. Орфографія»

1.Словотвір– це:
а) розділ, який вивчає значущі частини слова;
б) розділ, який вивчає способи творення слів;
в) розділ, який вивчає будову слів
2.Спосіб творення слів, при якому відкидаються значущі частини :
а) префіксальний;
б) скорочення слів;
в) безафіксний
3.Способом складання основ утворене слово:
а) прикордонник;
б) землетрус;
в) ДАІ
4. Виконати словотвірний розбір слова – значить:
а) визначити кількість букв і звуків;
б) визначити значущі частини слова;
в) визначити твірну основу і словотворчі засоби
5. Афіксальними способами словотворення є:
а)складання слів та основ;
б) префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний;
в) відкидання значущих частин слова

6. Способом скорочення утворене слово:
а) пів-Англії;
б) південно-західний;
в) ООН
7.Укажіть рядок, у якому всі слова є спільнокореневими.
А Доїти, дійка, доярка, доїдати.
Б Коло, колодязь, колос, коли¬санка.
В Знання, пізнати, знамена, зна¬ний.
Г Комплект, укомплектувати, комп¬лімент, Комплекс.
Д Коса, косити, косовище, ко¬сарка.
8. Укажіть рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення.
А Синій, таксі, портрет, ніччю.
Б Добробут, по-моєму, сном, блис¬кавицею.
В Вітромір, телевізор, вітер,стіл.
Г Дідусь, мудрістю, сміятися, добре.
Д Водій, премудрість, деколи, пи¬тати.
9. Визначте рядок, у якому всі слова мають однакову будову.
А Заморозки, по-сусідськи, роз¬писка.
Б Безбарвний, підтримати, підпи¬саний.
В Серденько, житечко, товариство.
Г Розійдіться, вкриваєшся, роз¬бігся.
Д Мускулястий, плямистий, роз¬фарбований.
10.Визначте рядок, у якому всі слова є незмінними.
А Таксі, рагу, пальто, добре.
Б Кенгуру, конферансьє, сирота, пюре.
В По-українськи, колібрі, іноді, метро.
Г Згарячу, шасі, кафе, метр. Д Ураз, пішки, дебют, журі!
11. Вкажіть речення, у якому виділене слово утворено способом переходу однієї частини мови в іншу.
А У ледачого хазяїна і чоботи з ніг украдуть.
Б Помітно оголилися дерева.
В Черниш дивився на поранених майже з побожною шаною.
Д Черговий учень запізнився на урок.
12. Знайдіть і вкажіть рядок, у якому група спільнокореневих слів утворює словотвірний ланцюжок.
А Іти, прийти, пройтися.
Б Ловити, зловити, зловлений.
В Кошений, косити, коса.
Г Превеликий, велич, величезний.
Д Гра, гральний, грати.
13.Визначте рядок, у якому всі слова утворені префіксальним способом.
А Переховати, пів'яблука, водо¬канал.
Б Захід, першокласник, насипати.
В весело, ніхто, увесь.
Г Пів-Одеси, дит'ясла, екс-прези¬дент.
Д Відселений, прадід, насипати.
14. Визначте рядок, у якому всі слова утворені суфіксальним способом.
А Ловити, сонячний, білий.
Б Синіючий, спалений, казка.
В Обвислий, оголений, збитий.
Г Дубок, ніжніший, книгар.
Д Змити, зів'ялий, заношений
15. Укажіть складноскорочене сло¬во, у якому допущено орфографіч¬ну помилку.
А НЛО
БУПА
В ПТУ
ГТов.
Д ВНЗ
16. Укажіть рядок, у якому не всі слова утворено способом скла¬дання.
А Трипроцентний, універмаг, сіль¬ськогосподарський.
Б Більш-менш, райком, лісосплав.
В Зоологія, агромінімум, агітпункт.
Г Анічичирк, аеродром, грушо¬видний.
Д Агрокультура, держконтроль, життєпис.
17.Визначте, від якого з поданих словосполучень утворене складноскорочене слово пишеться з малої літери.
А Театр юного глядача
Б Організація Об'єднаних Націй
В Донецький басейн
Г Запис актів громадського стану
Д Співдружність Незалежних Держав
18.В якому рядку в усіх іменни¬ків при утворенні прикметників за допомогою суфікса -ськ- відбу¬вається чергування приголосних?

А Козак, товариш, студент, моло¬дець.
Б Боягуз, ударник, Київ, інтелігент.
В Запоріжжя, Петербург, Галичина.
Г Ткач, люд, брат.
Д Завод, громада, Кривий Ріг.
Категорія: Мої файли | Додав: Datska
Переглядів: 1441 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024